Followers

Sunday, December 14, 2008

Pelan perlindungan berbilang untuk penyakit kritikal (PMCC)


“ Pelan yang membolehkan saya bangkit semula selepas penyakit kritikal…berkali-kali! ”

Anda mahukan yang terbaik untuk diri anda dan orang tersayang. Ini bermakna merancang untuk masa depan. Ia juga bermakna merancang untuk menghadapi kejadian yang tidak diduga.

Penyakit kritikal berlaku lebih kerap daripada yang kita sedari tetapi mujurlah, ia tidaklah sentiasa membawa maut. Bahkan, disebabkan kemajuan dalam sains perubatan, kadar hidup bagi penyakit kritikal bertambah tinggi lebih-lebih lagi jika penyakit kritikal seperti penyakit jantung atau kanser dirawat pada peringkat awal. Namun rawatan bagi sesetengah penyakit boleh melibatkan tempoh pemulihan yang lama, di samping menanggung kerugian ekonomi dan beban kewangan ekoran peningkatan perbelanjaan perubatan yang selalunya boleh menghimpit anda seteruk penyakit itu sendiri. Jadi, adakah insurans yang anda ada sekarang memberi anda dan orang tersayang perlindungan yang secukupnya bagi penyakit kritikal, terutamanya jika ia berulang lagi.

Menyedari keperluan perlindungan yang dipertingkat dan ketenangan fikiran, kami kini memperkenalkan PRUmultiple crisis cover, pelan yang unik yang menyediakan anda tuntutan penyakit kritikal dan kanser berbilang, berserta perlindungan bagi kematian dan hilang upaya.

Biarlah kami sentiasa di sisi anda untuk membantu anda!



Risalah ini adalah bagi tujuan penerangan sahaja. Untuk maklumat lanjut mengenai terma dan syarat, sila rujuk kepada dokumen polisi anda.

Untuk bantuan peribadi, hubungi :-

No comments: